Slavkov u Českého Krumlova 25.-29.10.2008

Slavkov u Českého Krumlova

25.-29.10.2008

Sobota:

Ráno (vyráželi jsme až v sobotu) jsme se sešli klasicky u trafiky na Dejvické a vyrazili směr Hlavní nádraží, kde jsme nasedli na rychlík směr České Budějovice. Po úmorných čtyřech hodinách jízdy a v závěru také inhalování nafty vycházející z topení jsme konečně dorazili do zastávky Mezipotočí. Jakoby to ještě nestačilo, museli jsme si vyšlápnout 3,5 kilometru do kopce, kde na nás ve Slavkově čekalo DDM. Po ubytování jsme vyrazili ven na nedalekou louku, kde nejprve proběhlo představení celovýletové hry – tentokrát na téma sjíždění vltavských jezů. Poté jsme si zahráli nějaké hry a pár soutěží, ozkoušeli jsme Heriho lanové překážky a už se chýlilo k šesté hodině večer a tak jsme se vrátili zpátky do chaty. Po večeři proběhl úkol na stát v rámci naší celoroční hry – tentokrát měly děti za úkol nacvičit a zahrát představení na tanec Charleston. Jednoznačně všechny převálcovala Helča se svým klikujícím tanečníkem Medvědem. Poté ještě proběhla soutěž na jezy a pár her a nakonec jsme šli kolem jedenácté spát.

Neděle:

Ráno jsme vstali, nasnídali se a vyrazili směr po modré Český Krumlov. Cestou nebyla nouze o elektrické ohradníky a Dejvovy slogany typu: „Jau!“ nebo „Tenhle nedává.“ :-) Proběhly také dvě soutěže na jezy. Jelikož kolem jedné už jsme měli hlad a Krumlov byl ještě daleko, rozhodli jsme se najíst v kopci na poli, o kterém Heri rozhlašoval, že je zde určitě genius loci – duch místa. Do Krumlova jsme dorazili kolem půl třetí a hned jsme si šli prohlédnout zámek, kde se od nás oddělili Heri, Monika a Medvěd, jelikož museli jít nakoupit. Na zámku ještě proběhla soutěž na jezy a poté jsme se odebrali do podzámčí, abychom si ještě v rychlosti prošly zdejší malé uličky, které tak trochu připomínaly Staré Město. Jelikož nám už nezbývalo moc času, museli jsme na vlak.Tady se od nás taky oddělil Krtek, jelikož musel v pondělí do práce. Vláček nás odvezl zpátky do Mezipotočí, kde jsme po dalších 3,5 kilometrech došli do chalupy. Před večeří jsme si ještě zahráli úžasně slabomyslnou hru "Ahoj Pepo". Po večeři proběhla Téřina další soutěž na jezy a pár her. Jelikož jsme zítra měli brzo vstávat, vysprchovali jsme se a kolem půl jedenáct jsme šli spát.

Pondělí:

Ráno nás Heri probudil už v šest ráno kytarou a rýmem „A teď, čeká nás Kleť“. Po snídani, kdy většina z nás vypadala, že by se ještě nejradši vrátila zpátky do postele jsme se vydali směr nádraží, kde jsme nasedli na motorák do Zlaté Koruny. Následoval osmikilometrový výstup na rozhlednu Kleť. Cestou jsme se střídavě předháněli se dvěma turistkami a také jsme obdivovali krávu a její malé tele. Kolem dvanácté jsme konečně došli nahoru. Byla parádní viditelnost, takže se dalo dohlédnout skoro až na Alpy. Potom, co jsme uspokojili svojí chuť na sladké v místní restauraci jsme pokračovali do Krumlova na vlak. Cestou jsme zjistili, že děti mají výrazný antitalent na hraní akčních a strategických her. Když jsme došli do Krumlova, skočili jsme si ještě nakoupit nějaké ty sladkosti a pak už jsme jeli motorákem zas do Mezipotočí. Kousek od nádraží ještě proběhla Heriho soutěž na jezy. Po večeři jsme si zahráli závod plachetnic a několik dalších her a šli jsme spát.

Úterý:

Původně jsme zamýšleli kouknout se na Lipno, ale vzhledem k tomu, že se říká, že 3. den je kritický, tak jsme udělali pouze procházku po okolí. Vstali jsme, nasnídali jsme se a pohodovým tempem jsme vyrazili. Kousek za vesnicí na louce jsme si zahráli Medvědovu úžasnou hru na „tučňáky a medvědy”. Taky proběhla Medvědova soutěž na jezy: vyhazování a chytání pádla (tenisáku). Poté jsme se posunuli zas o kousek dál, kde jsme si zahráli Napínákovu „černou bílou” aneb kdo si počká, ten se dočká. Poté jsme pokračovali asi tři kilometry po asfaltce a cestou do mně Ivetka neustále hučela, že jsem “Mngáá” a odmítala mi vysvětlit co to znamená. Obědvat jsme chtěli na jedné zřícenině, bohužel ale byla soukromá, tak jsme zvolili nejbližší louku vedle a pak pokračovali dál. Asi po třech kilometrech jsme se zastavili na louce s balíky sena, ale ještě dřív se od nás odpojila Téra s tím, že jí není dobře. Zahráli jsme si hru ponorky, kde Martin alias torpédo ponorky za našeho povzbuzování minul ponorku a běžel ještě asi o sto metrů dál.. :-). Volným krokem jsme došli zpět do DDMka, uvařili si večeři, proběhla Napínákova soutěž hledání věcí poslepu a poté jsme skoro celý zbytek večera hráli UNO a JungleSpeed. Vyhodnotili jsme také celovýletovou hru, kterou vyhrál Martin.

Středa:

Ráno jsme vstali, zabalili si, uklidili a vyrazili směr Mezipotočí. S přestupem v Českých Budějovicích, kde Medvěda na nádraží otravoval hladový pes jsme dorazili do Prahy a rozprchli se do svých domovů.

Účast: Krtek, Téra, Heri, Medvěd, Pepa, Monika, Napínák, Helča, Honza, Dave, Kája, Martin, Ivetka, Marek,Vojta.